1: de eerste week - Reisverslag uit Tipitapa, Nicaragua van Annemarijn Zwemer - WaarBenJij.nu 1: de eerste week - Reisverslag uit Tipitapa, Nicaragua van Annemarijn Zwemer - WaarBenJij.nu

1: de eerste week

Blijf op de hoogte en volg Annemarijn

21 Mei 2017 | Nicaragua, Tipitapa

Man, waar moet ik beginnen. Het lijkt alsof ik hier al weken ben, maar vorige week was ik nog thuis!
15 mei vertrok ik om 06:00 richting het vliegveld om voor 6 weken te vertrekken naar Nicaragua. Ik ben goed voorbereid, dus ik heb er enorm veel zin in! Met alle boekjes, verhaaltjes en whatsappjes die ik krijg, vertrek ik met een koffer vol, naar mijn eerste stop in Texas. Ik ben gewoon in Amerika geweest ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Tipitapa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2017

1: de eerste week
Annemarijn

Actief sinds 11 Mei 2017
Verslag gelezen: 740
Totaal aantal bezoekers 1662

Voorgaande reizen:

11 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: